i'm not perfect

don't be afraid to admit that you are less than perfect. nothing is really over until the moment you stop trying. there is only one happiness in life. to love and be loved.

我是小鱼儿
我是小鱼儿

我要力争上游
我要力争上游

我不要永远都在那深深的海底
我不要看不见天空

我爱蓝天
我爱白云

可是
我不想被渔夫捕到

我不想被人类吃进肚子里

我要变成聪明的小鱼儿 xD

0 comments: